Ridley Noha SL: Elődjéhez képest rengeteget veszített a súlyából, ráadásul a számos aerodinamikai újításnak köszönhetően a kiállítás egyik díjazottja lett.
Time Skylon: A francia gyártó bringáit, ugyan lényegében egyetlenegy UCI kategóriás csapat sem használja, az új Skylon mégis az egyik legfelkapottabb darab volt. A váz számos részén újításokat vezettek be a minél kisebb légellenállás érdekében.
Storck Aerfast: Habár a mezőnyben nem igazán használják a gyár kerékpárjait, mégis a hobbibringások egyik legfelkapottabb márkája a német Storck. A Ridley-hoz hasonlóan nagyon könnyű lett a bringa, amely lényegében teljes egészében egy szélcsatornában került kifejlesztésre.
Colnago V1-R: Ernesto Colnago nem sokat habozott, amikor váltania kellett a piaci pozíciójának megőrzéséhez. A Ferrari szakembereivel közösen dolgoztak, amelynek eredménye a V1-R.
Fuji Transonic: Ugyan a Netapp-Endura csapata már a Tour de France óta ezt a modellt használja, mégis nagyon nagy figyelmet fordítottak az új kerékpár bemutatására. Lényegében a Transonic modellben ötvöződik az Altamira és az SST kompozíciója.
Pinarello Dogma F8: A Tour óta már ezt a modellt is ismerhetjük. Chris Froome egy ilyen nyergében rója az országutakat jelenleg is a Vueltan. A Jaguar mérnökeivel karöltve a 2015-ös év egyik legszebb kerékpárja.
Stevens Arcalis: Habár a színe miatt kissé hátrébb áll az ember, aerodinamikai megvalósításai okán mégis a legjobbak között a német Stevens legújabb modellje az Arcalis.
Argon 18 Nitrogen: Nem lesznek csúnya kerékpárjai a Bora-Argon18 (volt Netapp-Endura) csapatának, hisz a Nitrogen a hozzáértők véleménye szerint az egyik legjobb kidolgozott modell a 2015-ös felhozatalból.
Fotók: gyártók